Google+ Local SEO

 

Повечето локални бизнеси имат някакъв уебсайт, чрез който целят да постигнат по-високо позициониране в резултатите на Google и така да спечелят повече нови клиенти, търсещи услугите им локално. Какво ще рече това? Пример: ако сте от Бургас и имате нужда от стоматологични услуги, влизате в Google и извършвате следното търсене „зъболекар бургас“. Именно уточнението на локацията/града във Вашата заявка към търсачката на Google прави вашето търсене локално. По този начин ще получите много по-добри резултати, които отговарят на нуждите Ви.

 

 

Уебсайт

Оптимизацията за локални търсения в Google, Bing и дори Yandex се различава от оптимизацията за така наречените органични резултати. Една от основните разлики е, че за да се атакуват челни позиции при локални търсения с резултати от Google+ Local (бившия Google Places) не е задължително бизнесът да разполага със собствен уебсайт, макар и това условие да е строго препоръчително, особено ако искате да изглеждате сериозно и на ниво пред бъдещите ви клиенти.

Цената

Другата съществена разлика при оптимизацията за локални търсения е, че цените за тази услуга са много по-ниски, сравнение с тези за органични резултати и онлайн магазини (продукти). Причината се крие в доста по-малкия нужен технически и човешки ресурс за извършването на Local SEO. Груб пример – ако за оптимизацията на един сайт по 5-6 ключови думи са нужни 20-30 часа работа всеки месец, то за оптимизацията на един Google+ Local листинг/страница са нужни 6 до най-много 10 часа на месец. Единственото ограничение при оптимизацията на листинги е, че ключовите думи/фрази не са свободно избираеми, а се определят от предварително въведените от Google КАТЕГОРИИ.